21.10.15

den bedste matcha-is

Jeg har været fan af matcha i lang tid og har længe ventet på at det skulle gå hen og blive tilgængeligt her i København. Efter Emmerys introducerede deres mactha latte var jeg sikker på, det var starten på en bølge. Sjovt, at dens selling point dog skulle være antioxidanter, jeg er sikker på at de i Asien ikke går særlig meget op i det og det blot er blevet et hit pga. smagen :D
Indtil nu, får jeg mit favorite fix af matcha hos Madhatter på Sankt Hans Torv, de har virkelig en god matcha-bubbletea!
Den bedste matcha-is jeg har smagt er fra Via Tokyo i Hong Kong, en lille butik som har en lang kø udenfor på de fleste tidspunkter af døgnet. Men det er virkelig et besøg værd, især når man elsker matcha som mig. Udover matcha-is har de også en is med milktea smag som er til at dø for!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar