16.4.14

upcoming berlin trip

Sommerferien starter 13. juni i år (inshallah!), og min veninde og jeg har derfor bestilt en tur til Berlin lige efter den sidste eksamen. Vi fik bestilt hotel i går, og denne gang bor vi lige ved Checkpoint Charlie, super centralt! Jeg har været i Berlin adskillige gange, men det er første gang for min veninde, så glæder mig enormt til at udforske byen med hende.
Jeg er i fuld gang med at udtømme denne guide for shops og spisesteder vi skal besøge, haha! Jeg er iøvrigt vild med unlike.net, da deres guides er alt andet end standard og giver én muligheden for at se en anderledes side af byen. Det er dog ikke alle by-guides, som er lige opdaterede, men den giver stadig nogle gode idéer til besøgværdige steder.

2 kommentarer:

  1. Gorgeous blog with lovely pictures :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks for your comment. Glad to hear that :)

      Slet