10.10.13

muji love


Kender I til Muji? Det er japansk og sælger tøj, møbler, badeværelses-essentials og alt muligt andet i det mest simple design man kan forestille sig. De har også en hel serie af opbevaringsmuligheder, lidt ala Nomess, men billigere. Jeg har selv en del af disse gennemsigtige opbevaringsbokse derhjemme på værelset i Danmark, og har også tidligere blogget om dem på densia, som er min venindes og min fællesblog. 

Muji findes ikke i Danmark, men her i Shanghai er der rig mulighed for at få fingrene i noget Muji. Som i ser foroven, snuppede jeg to overstregningstuscher og en kugle-blyant! Ja, skide smart, det er både en kuglepen og en stiftblyant samtidigt, man twister bare på den for at skifte mellem de to 'identiteter'. Jeg er fan! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar