14.7.13

food delivery in SH

Hjemme i DK har vi justeat, en hjemmeside jeg engang imellem gjorde brug af når jeg var alene og for doven til at lave mad. Alenetiden her i Shanghai er der meget mere af end i DK; udbringningssider er derfor min bedste ven! En god hjemmeside for udlændige er www.sherpa.com.cn, som er en engelsk hjemmeside hvor der er masser af restauranter at vælge imellem, oftest til en udbringningspris på 15 rmb. Udbringningstiden er ca. 45 min, men den ene gang jeg har bestilt derfra, kom maden allerede efter 20 min.
I går var jeg for første gang rigtig i byen i SH, jeg tog først til Xintiandi med to fra skolen, og vi joinede derefter nogle flere på M2, som er en af de mest populære clubs i SH. Der var CROWDED! I dag vågnede jeg sent og kørte søndagsstilen fuldt ud med junkfood udbragt, haha. Denne gang bestilte jeg fra en nærliggende restaurant kaldet Munchies, og er du gal det var en god burger og fritter! Udbringningen var gratis og jeg skulle af med 66 rmb for burger+fritter+smoothie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar